دانلود رایگان موزیک

وبلاگ دانلود رایگان جدیدترین آهنگ ها

دانلود رایگان موزیک

وبلاگ دانلود رایگان جدیدترین آهنگ ها

در این وبلاگ که هدف آن بهبود شرایط روحی و شادی شما عزیزان می باشد هر روز جدیدترین ترین آهنگ ها معرفی و لینک دانلود آنها در صورت وجود به همراه متن آهنگ برای شما قرار میگیرد

طبقه بندی موضوعی

دانلود آهنگ جدید مرتضی اشرفی به نام دل عاشق

چهارشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۸، ۰۳:۱۶ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید مرتضی اشرفی به نام دل عاشق
دانلود آهنگ جدید مرتضی اشرفی به نام دل عاشق با بهترین کیفیت در سمفونی. مرتضی اشرفی خواننده کشورمان به تازگی موزیک جدیدی را به نام آهنگ دل عاشق را در پیچ شخصی خود منتشر کرده است. تاریخ انتشار آهنگ موهامو زدم 2 مهر ماه 1398 می باشد. شما دوستان عزیز میتوانید برای دانلود آهنگ دل عاشق که آهنگ بسیار زیبا و شنیدنی از خواننده خوب کشورمان مرتضی اشرفی است. میتوانید به بخش دانلود آهنگ رفته و این آثار بسیار جذاب را با کیفیت 128 و320  در وب سایت سمفونی دانلود کنید و یا بصورت آنلاین گوش دهید.

Download New Music Morteza Ashrafi - Dele Ashegh

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

 

متن آهنگ مرتضی اشرفی به نام دل عاشق
دل عاشق چه میدونه چی خوبه چی بد دل اگه عاشق بشه میشه برات مصیبت
دل اگه عاشق بشه میشه برات مصیبت ...
دلی که عاشق بشه کوره دیگه فقط یه بنده اس که عشقشو میگه
هرکی هرچی میگه بی خیال عشقشو میبینه یه جور دیگه
دلم پره درد و غم فراوون دلم پره درد و غم فراوون
عجب دلی داشت اون بیچاره مجنون عجب دلی داشت اون بیچاره مجنون
بی تو دنیا شده برام یه زندون بی تو دنیا شده برام یه زندون
دلم داره میمیره دست بجنبون دلم داره میمیره دست بجنبون
هرکی ندونه تو که خوب میدونی هرکی ندونه تو که خوب میدونی
که تا ابد تو قلب من میمونی که تا ابد تو قلب من میمونی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی