دانلود رایگان موزیک

وبلاگ دانلود رایگان جدیدترین آهنگ ها

دانلود رایگان موزیک

وبلاگ دانلود رایگان جدیدترین آهنگ ها

در این وبلاگ که هدف آن بهبود شرایط روحی و شادی شما عزیزان می باشد هر روز جدیدترین ترین آهنگ ها معرفی و لینک دانلود آنها در صورت وجود به همراه متن آهنگ برای شما قرار میگیرد

طبقه بندی موضوعی

دانلود آهنگ جدید علیرضا پوریا به نام حیف

چهارشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۸، ۰۳:۱۸ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید علیرضا پوریا به نام حیف
دانلود آهنگ جدید علیرضا پوریا به نام حیف با بهترین کیفیت در سمفونی، علیرضا پوریا خواننده کشورمان به تازگی موزیک جدیدی را به نام آهنگ حیف را در پیچ شخصی خود منتشر کرده است. همچنین میتوانیم به آهنگ قبلی این خواننده هم اشاره کنیم به نام موهامو زدم که طرفدارنی در موسیقی پیدا کرد. تاریخ انتشار آهنگ حیف 3 مهر ماه 1398 می باشد. شما دوستان عزیز میتوانید برای دانلود آهنگ حیف که آهنگ بسیار زیبا و شنیدنی از خواننده خوب کشورمان علیرضا پویا است. میتوانید به بخش دانلود آهنگ رفته و این آثار بسیار جذاب را با کیفیت 128 و320  در وب سایت سمفونی دانلود کنید و یا بصورت آنلاین گوش دهید.

Download Music Alireza Pouya - Heyf

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

 

متن آهنگ علیرضا پویا به نام حیف
تموم اش کن برو
جای تو نیست اینجا
این رابطه شده
دعوا های بی جا
منم یه عصبی بی خود که لج کرده با آدما
ما که نخواستیم ببین چه جنگی انداختن بین ما
من که همیشه به تو بود حواسم
میخواستم بمونیم ولی نذاشتن
اثر نمیکرد انگار تلاشم
من که همیشه به تو بود حواسم
میخواستم بمونیم ولی نذاشتن
اثر نمیکرد انگار تلاشم
منی که هواتو داشتم حیف
به خدا از خدا خواستمت
من که دنیا مو به تو باختم حیف
حیف دردی که تو سینه موند
این دیوونه دست تو خوند
من میرم تنها بمون
من که همیشه به تو بود حواسم
میخواستم بمونیم ولی نذاشتن
اثر نمیکرد انگار تلاشم
من که همیشه به تو بود حواسم
میخواستم بمونیم ولی نذاشتن
اثر نمیکرد انگار تلاشم
من که همیشه به تو بود حواسم
میخواستم بمونیم ولی نذاشتن
اثر نمیکرد
من که همیشه به تو بود حواسم
میخواستم بمونیم ولی نذاشتن
اثر نمیکرد انگار تلاشم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۰۳
تینا کامران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی